pixel

Opvallen in de menigte

[Of: hoe val je op tussen je concurrentie?]

opvallen tussen concurrentie

Je bent vast niet als enige virtual assistant, adviseur, bouwbedrijf, psycholoog, metaalbewerker, installatiebedrijf, architect, horecaondernemer, administratiekantoor, aannemer, coach, beautysalon, … werkzaam in jouw omgeving of te vinden op internet.

Hoe zorg je er dan voor dat jij, jouw dienst of product opvalt tussen alle andere?

Door uniek te zijn! Wat maakt jou, jouw dienst of product speciaal? Wat bied jij meer dan je concurrentie? Dát is jouw Unique Selling Point (USP).

Een voorbeeld: Ik heb niet één vaste stijl voor logo’s, huisstijlen of websites. Ik werk niet met bepaalde kleuren of lettertypes omdat ze toevallig in de mode zijn. Waarom niet? Omdat ik ervan overtuigd ben dat elke ondernemer, dienst of product zijn eigen verhaal heeft. Dat is heel persoonlijk en over het algemeen niet trendgevoelig.

Het betekent dat ik bij elk eerste gesprek met een opdrachtgever de juiste vragen stel, doorvraag en zo een op maat gemaakt voorstel kan doen, wat qua kleur, sfeer en lettertype perfect aansluit bij de ondernemer en dat langere tijd mee kan gaan.

Dat is mijn Unique Selling Point. Wat is het jouwe?

? Standing out in a crowd. Where the spotlight finds you and singles you out. ? (Trisha Yearwood)

Strippenkaart voor kleine klussen met korting

Blijven de kleine klusjes bij jou lang liggen?
Misschien omdat je het vervelend vindt om hiervoor te bellen of te mailen?
Pak ze nu snel op met de pre-paid strippenkaart en krijg een korting tot € 80,00!

Lees meer »